پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی نورد گرم

پروفیل صنعتی نورد گرم

پروفیل صنعتی نورد گرم

کلمه پروفیل اصطلاحی رایج برای نام گذاری انواع قوطی های فولادی در بازار است که یکی از پرفروش ترین محصولات صنعت ساختمان محسوب می شود. از نظر کلمه، پروفیل به کلیه مقاطع فولادی اعم از ناودانی، میلگرد و تیرآهن گفته می شود. قوطی ها به شکل مربع و مستطیل در بازار موجود می باشند و به وسیله شکل دهی ورق تولید می شوند. پروفیل های موجود در بازار به چهار دسته کلی ساختمانی، صنعتی، مبلی و پروفیل Z تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد و ظاهر متفاوتی دارند.

کاربردهای پروفیل صنعتی نورد گرم

پروفیل صنعتی نورد گرم، یکی از متنوع ترین محصولات فولادی در صنعت است که به لطف شکل‌پذیری و چقرمگی بهبود یافته، پروفیل صنعتی نورد گرم می‌تواند به راحتی به هر شکلی که می‌توانید تصور کنید، درآید.

– هنر و معماری : پروفیل صنعتی نورد گرم پس از فرآوری کامل و صاف شدن سطح آن می تواند با انواع روش های مختلف تکمیل شود، بنابراین فولاد نورد گرم به طور کلی می تواند یک پرداخت منحصر به فرد ارائه دهد، به همین دلیل این ماده ایده آل برای کاربردها و سازه های هنری مانند مجسمه های فلزی است.

معماران همچنین پروفیل صنعتی نورد گرم را برای طرح های معماری خاص ترجیح می دهندکه از نظر زیبایی در محیط های صنعتی و مدرن جذاب است. پروفیل نورد گرم را می توان برای ساخت تیرهای چراغ، قفسه بندی، نرده ها و غیره استفاده کرد.

– موتورها و قطعات خودرو : پروفیل صنعتی نورد گرم را می توان در صنعت خودرو استفاده کرد و معمولاً برای ساخت قاب خودرو (معروف به شاسی)، اجزای موتور و چارچوب صندلی استفاده می شود.

– تجهیزات کشاورزی و معدن : این نوع پروفیل صنعتی همچنین به دلیل استحکام و شکل پذیری بهبود یافته در تجهیزات کشاورزی و معدنی کاربرد زیادی دارد و این مزیت به سازندگان اجازه می دهد تا با استفاده از پروفیل نورد گرم هر چیزی از خمش های ساده گرفته تا کشش های پیچیده را بسازند. به طور کلی، از پروفیل صنعتی در ساخت تجهیزاتی مانند تراکتورها استفاده می شود و آنها همچنین معمولاً برای ساخت اجزای موتور استفاده می‌شوند.

– پل ها و زیرساخت ها : استحکام و قابلیت پروفیل صنعتی نورد گرم برای شکل‌دهی در قطعات بزرگ آن را به گزینه‌ای عالی برای پروژه‌های مربوط به ساخت‌های زیرساختی، مانند پل‌ها تبدیل می‌کند.

– حمل و نقل مواد : سازندگان ترجیح می دهند از پروفیل صنعتی نورد گرم برای کاربردهای خاص جابجایی مواد مانند قطعات برای کامیون ها، جرثقیل ها و آسانسورها استفاده کنند. این نوع پروفیل، به طور معمول برای ساخت قاب، ریل، میله اتصال و غیره استفاده می شود.

– انتقال آب : پروفیل صنعتی نورد گرم نیز برای کاربردهای انتقال آب مانند ساخت لوله ایده آل است، همچنین از پروفیل نورد گرم می توان برای ساخت اجزای اضافی مانند کوپلینگ لوله استفاده شود.

مزایای خرید پروفیل صنعتی نورد گرم

– تیم فروش حرفه ای
– شرکت پیشرو در عرضه محصولات پروفیل و فولاد برای اطمینان از خدمات و قیمت
– تیم مهندسین با تجربه برای ارائه خدمات فرآوری حرفه ای
– خدمات پس از فروش عالی

مجموعه ما، تولید کننده بسیار حرفه ای با محصولات پروفیل صنعتی در تهران است. به دلیل کیفیت و خدمات خوب و قیمت رقابتی، محصولات ما در سراسر ایران، فروخته می شود. با خدمات پشتیبانی از فناوری با تجربه، قیمت رقابتی و خدمات حرفه ای ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم پروژه خود را بدون مشکل ادامه دهید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه