میلگرد ترانس

میلگرد ترانس شش پر

میلگرد ترانس شش پر

میلگرد ترانس شش پر

از آنجایی که فلزات میلگرد نقش مهمی در ساخت و ساز و صنعت دارند، اطمینان از انتخاب فلزات با کیفیت بالا ضروری است. علاوه بر این، فلزات نیز باید با طراحی ساختمان شما مطابقت داشته باشند از این رو، انتخاب اندازه و شکل مناسب بسیار مهم است. در نظر گرفتن همه چیز تضمین می کند که سازه ها همیشه پایدار هستند و حوادث را کاهش می دهند. میلگرد ترانس شش پر، یک میلگرد شش ضلعی است و مانند میلگرد چهار پهلو، تنوع زیادی دارد. میلگرد ترانس شش پر، دارای رنگ های مشکی، صیقلی روشن و روکش مات است که تولید و عرضه آن، از 1 متر تا 6 متر متغیر است و همچنین قطر بیرونی آن بین 4 الی 100 میلی متر است.

به طور دقیق می توان گفت که میلگردهای ترانس شش پر یکی از عناصر اصلی هر صنعت تولیدی یا به هر تجارت وابسته به ماشین آلات، است. به دلیل کاربردهای همه کاره، میلگردهای ترانس شش پر، در صنایع مختلفی مانند راه و ساختمان، خودروسازی، نساجی، قطعات مختلف ساختاری، ابزار و قطعات مکانیکی، تجهیزات حمل و نقل زمین سنگین و ساخت و ساز، استفاده می شود.

به طور کلی میلگرد ترانس شش پر با دو ماده فولاد و آهن، ساخته می شود :

– نوع فولادی : توسط آلیاژ CK45، MO40، ST52، ST44 ساخته می شود و به صورت شاخه های 6 متری، 9 متری و 12 متری و در سایزهای 6 تا 100 میلی متری تولید و عرضه می شود.

– نوع آهن : توسط آلیاژ ST37 ساخته می شود و به صورت شاخه های 6 متری، 9 متری و 12 متری و در سایزهای 6 تا 100 میلی متری تولید و عرضه می شود.

کاربرد میلگرد ترانس شش پر

– صنعت ریل
– شاسی ماشین
– صنایع ساختمانی
– جرثقیل
– و موارد دیگر

مجموعه ما، یک تامین کننده و فروشنده پیشرو میلگردهای ترانس با کیفیت بالا است که طیف گسترده ای از محصولات شش پر، را ارائه می دهد. خواص دقیق میلگردهای ترانس شش پر تولید شده، سخت ترین نیازها را برآورده می کند. ما پاسخگوی نیازهای میلگرد ترانس در همه گریدها و ابعاد هستیم. محصولات میلگرد ترانس شش پر ما از مواد اولیه با کیفیت برتر ساخته شده اند و در طرح های سفارشی برای مطابقت با نیازهای مختلف مشتریان، در دسترس هستند. استفاده از تکنولوژی برتر و تلاش مداوم ما برای کسب مهارت های جدید برای افزایش تولید میلگرد ترانس شش پر، راز موفقیت و کیفیت بی عیب و نقص ما است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه