لوله درزدار

لوله درزدار سپاهان

لوله درزدار سپاهان

لوله درزدار سپاهان

لوله های درزدار جوش داده شده، به طور معمول ضعیف تر در نظر گرفته می شوند زیرا عملیات جوشکاری در آنها، مقاومت لوله ها را تا حدودی ضعیف تر می کند. درست است که لوله های درزدار، دارای درزهایی هستند که از نظر تئوری آن را ضعیف تر می کند با استفاده از تکنیک های تولید پیشرفته در شرکت سپاهان این تضمین کیفیت وجود دارد که لوله های درزدار، زمانی که از تلورانس های خود فراتر نمی روند، عملکرد مطلوبی خواهند داشت.

ویژگی های لوله درزدار سپاهان

1- استحکام : به دلیل جوشکاری، اعتقاد بر این است که لوله های درزدار سپاهان، 20٪ فشار و بار کمتری را در مقایسه با لوله های بدون درز، تحمل می کنند.

2- طول : لوله درزدار سپاهان را می توان در طول های طولانی و پیوسته تولید کرد.

3- اندازه : لوله های بدون درز معمولاً برای اندازه اسمی 24 اینچ یا کمتر ساخته می شوند. چنین محدودیت اندازه ای در تولید لوله های درزدار سپاهان، وجود ندارد.
4- مقاومت در برابر خوردگی : نواحی جوش لوله های درزدار، بیشتر مستعد حملات خوردگی هستند که به معنی مقاومت کمتر در برابر خوردگی است.

5- کیفیت سطح : لوله های درزدار سپاهان، در مقایسه با لوله های بدون درز سطح صاف و با کیفیت بالایی دارند.

6- فرایند تولید : فرآیند تولید لوله های درزدار سپاهان، نسبتاً ساده تر است و زمان تولید کوتاهی دارد.

7- کاربرد : لوله های درزدار سپاهان، معمولاً برای محیط های کم خورنده و کم فشار استفاده می شوند.

8- ضخامت دیواره : ضخامت دیواره برای لوله های درزدار سپاهان، سازگارتر از لوله های بدون درز است و نازک تر است.

9- شکل لوله : لوله های بدون درز، بیضی و گردی بهتری را ارائه می دهند. لوله های درزدار در مقایسه با همتای بدون درز خود، بیضی و گردی ضعیفی دارند.

مشخصات فنی لوله درزدار سپاهان

– در دو نوع API و سنگین، تولید می شود.
– در سایزهای 1/2، 3/4، 1، 1/4-1، 1/2-1 و 2 اینچی تولید و عرضه می شوند.
– نوع API، به لوله سیاه درزدار شناخته می شود.

مشخصات خود را به ما نشان دهید، درخواست قیمت دهید و لوله خود را سریع دریافت کنید. شرکت سپاهان، با بهترین موجودی محصولات لوله کشی فولادی درزدار و بدون درز، در صنعت، محصولات فولادی باکیفیتی را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید می کند. جهت راهنمایی خرید لوله‌های درزدار، ما به شما کمک می‌کنیم تا فرآیند خرید لوله درزدار، را از ابتدا تا انتها طی کنید و مطمئن شوید که مناسب ترین لوله درزدار را مطابق با نیاز خود، خریداری خواهید کرد. اگر قصد خرید لوله درزدار سپاهان دارید، درخواست قیمت دهید. ما محصولی را ارائه خواهیم کرد که دقیقاً مطابق با نیاز شما، باشد. با ما، تجربه یک خرید بدون واسطه و دست اول را تجربه کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه