میلگرد فلزات رنگی

میلگرد مسی

میلگرد مسی

میلگرد مسی

فلز مس پس از آهن و آلومینیوم از پرکاربردترین فلزات موجود به شمار می آید. رنگ این آلیاژ سرخ است، از جامدات است و در شیمی با نام Cu شناخته می شود. فلز مس به دلیل قابلیت رسانایی الکتریسیته و همچنین حرارت، در صنایع و تولیدات بسیاری مورد استفاده است. آلیاژ مسی در اشکال رول مسی، میلگرد مسی، مفتول مسی و غیره تولید و عرضه می شود.

میلگرد مسی از جنس آلیاژ مسی و در شکل استوانه ای با سطح مقطع گرد تولید و به کار گرفته می شود. این میلگردها با قطرها و طول های مختلفی، متناسب با کاربرد مورد نظر، ساخته می شوند. تولیدات این محصول با قطر کم و ظاهر ظریف، مفتول مسی نام دارد. همچنین میله های مسی با سطح مقطع دایره ای شکل و قطر بیشتر را میلگرد مسی می نامند.

با توجه به خصوصیات ویژه آلیاژ مس و بالتبع میلگردهایی که از این آلیاژ تولید می شوند، کاربرد آن در صنایع مختلف بسیار گسترده و متنوع می باشد. ازجمله می توان به کاربرد میلگرد مسی در صنایع ساخت و ساز و صنایع عمرانی اشاره کرد. همچنین به دلیل خاصیت رسانایی مس، میلگردهای مسی در صنایع الکتریکی بسیار مورد استفاده هستند. به علاوه به دلیل رنگ طبیعی براق و زیبای مس، از این فلز در ساخت صنایع هنری و تزئینی نیز استفاده می شود.

جهت خریداری میلگرد مسی با کیفیت و قیمت مناسب لازم است آن را از فروشگاههای معتبر در این عرصه خریداری نمائید. فروشگاه ما کلیه محصولات فلزی مانند میلگرد مسی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. در معرفی و چگونگی تهیه و خریداری این دسته از تولیدات با ما همراه باشید.

ویژگی میلگرد مسی

فلز مس با برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد مانند قابلیت شکل پذیری، رسانایی مطلوب حرارت و الکتریسیته نسبت به آلومینیوم و آهن، خاصیت ضد میکروبی، خاصیت چکش خواری، الاستیسه بالا و قابلیت انعطاف پذیری مطلوب، استحکام بالا و مقاومت در برابر اکسیداسیون، جزء فلزات پرکاربرد محسوب می شود. از کاربردهای فلز مس می توان به استفاده آن در تولید لوله های مسی، سیم های مسی، موتور الکترومغناطیس، لامپ های پرتو کاتدی، آهنربای الکتریکی، دستگیره های درب، وسایل آشپزخانه، وسایل موسیقی و… اشاره کرد.

میلگرد مسی یکی از صنایع تولیدی از جنس مس است که سطح مقطع آن دایره ای شکل و نمای کلی آن به صورت استوانه های توپر است. میلگردهای مسی در قطرها و ابعاد متنوع و متناسب با کاربرد مورد نظر، تولید و به بازار عرضه می شوند. مفتول مسی میلگردی از جنس مس و بسیار ظریف است و میلگرد مسی همان میله استوانه ای شکل با قطر زیاد و ابعاد بزرگتر است. میلگرد مسی به روش نورد سرد، نورد گرم، ریخته گری و یا آلیاژ کردن تولید می شود.

به طور معمول طول میلگردهای مسی شاخه ای حدود 4-3 متر می باشد، اما این میلگردها می توانند در ابعاد و طول های مختلف هم سفارش داده شوند. با در نظر گرفتن کاربرد مورد انتظار، نوع میلگرد انتخابی هم متفاوت خواهد بود. برای ساخت میلگردهای سفارشی بایستی قالب های جدید مطابق با ابعاد، اندازه ها، وزن و سایر معیارهای مشتری ساخته و به کار گرفته شود. بنابراین لازم است تولیدکنندگان میلگردهای سفارشی جهت تأمین محصول مورد نظر مشتریان، چنین امکاناتی را داشته باشند.

کاربردهای میلگرد

میلگردهای مسی با کاربردهای متنوع تولید و عرضه می شوند. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساخت لوله های مسی

کاربرد میلگردهای مسی در ساخت وسایل هنری و تزئینی مانند تابلوها، مجسمه سازی و ابزارهای موسیقی

کاربرد میلگردهای مسی در ساخت تجهیزات و صنایع الکترونیکی مانند تولید آهنربای الکتریکی و در کارخانه های تولید سیم و کابل

کاربرد میلگردهای مسی در صنایع عمرانی و ساختمان سازی

وزن و ابعاد گوناگون میلگرد مسی

میلگردهای مسی معمولا” در ابعاد 4-3 متری موجود می باشند. قطر این میلگردها از 80-6 میلی متر متغیر است و با توجه به کاربردهای مورد نظر در ابعاد و ضخامتهای مختلف تولید و عرضه می شود.

امکان سفارش این میلگردها در ابعاد و اندازه های دلخواه و مطلوب مشتری در شاخه های بلندتر یا کوتاهتر و یا قطرهای کمتر و بیشتر از این رنج وجود دارد. بدیهی است میلگردهای مسی با درجه خلوص بالاتر، سطح کیفی بهتر، قطر و ضخامت بیشتر و همچنین وزن سنگین تر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

در خرید میلگردهای مسی و سایر محصولات فلزی بایستی کیفیت محصول تولید شده مورد توجه قرار گیرد. بنابراین تهیه این تولیدات از فروشگاههای معتبر می تواند خرید مطمئن این محصولات را تضمین نماید.

فروشگاه ما با عرضه بهترین و باکیفیت ترین تولیدات فلزی و آهنی، متناسب با نیاز مشتری، امکان خریدی امن و مطمئن را برای شما فراهم می سازد. همچنین می توانید انواع میلگردها را با سایز، ضخامت و ابعاد مورد نظر خود سفارش داده و دریافت نمائید. جهت اطلاع از قیمت ها و همچنین سفارش میلگرد مورد نظر با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمائید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.