پروفیل صنعتی

پروفیل صنعتی نورد سرد

پروفیل صنعتی نورد سرد

پروفیل صنعتی نورد سرد

نورد سرد، شامل یک مرحله از سخت کاری پروفیل است که برای تغییر ساختار فلزات و اغلب برای پردازش پروفیل صنعتی، استفاده می شود، بنابراین پروفیل صنعتی نورد سرد، به عنوان یک ماده خام کاربردهای گسترده ای در صنایع مهندسی، لوازم مصرفی و صنعت خودرو سازی دارد. در فرایند نورد سرد، از روش آنیل کردن برای ورق های فولادی استفاده می شود تا علاوه بر انعطاف پذیری بتوان از این پروفیل ها در صنعت خودروسازی، لوازم خانگی و موارد دیگر استفاده کرد.

مزایای پروفیل صنعتی نورد سرد

– دقت بهتر: پروفیل صنعتی نورد سرد، در مقایسه با نورد گرم، محصول نهایی دقیق تری را با جلوگیری از تاب خوردگی و رعایت تلرانس های بسیار سخت تر ایجاد می کند. دقت و کیفیت ما در فرایند تولید به ما اجازه می دهد تا پروفیل های صنعتی نورد سرد را مطابق با سفارش مشتری، تولید کنیم.

– سطح صاف: پروفیل صنعتی که با نورد سرد پردازش می‌شود بر خلاف سطح ناصافی که از پروفیل صنعتی نورد گرم بدست می‌آورید روکش صاف‌تری دارد، درنتیجه پروفیل هایی با این سطح صاف برای کاربردهای مختلف، ایده آل هستند.

پروفیل صنعتی نورد سرد، برای صنایع و کاربردهایی که دقت، استحکام و کیفیت سطح، ضروری است بسیار ارزشمند است.

برنامه های کاربردی استفاده از پروفیل نورد سرد

– صنعت خودروسازی
– تجهیزات کشاورزی و صنعتی
– لوازم خانگی
– مبلمان و سخت افزار فلزی
– کاربردهای مرتبط با انرژی
– کالاهای مصرفی

دلیل انتخاب مجموعه ما به عنوان تولید و تامین کننده پروفیل های صنعتی نورد سرد :

مجموعه ما طی چندین سال تجربه طیف وسیعی از پروفیل های صنعتی نورد گرم و نورد سرد را برای بازارهای مختلف ایجاد کرده است و بهره گیری از کارکنان متخصص، تجهیزات پیشرفته و فرآیندهای اثبات شده به ما اجازه می دهد تا محصولات پروفیلی منحصر به فردی را برای شما، ارائه دهیم. دلایل دیگر برای انتخاب مجموعه ما عبارتند از :

– قابلیت های یک مرحله ای : ما می‌توانیم شکل‌ها و پروفیل‌های صنعتی مختلفی را به روش نورد گرم و نورد سرد، از مواد اولیه تا محصول نهایی، ایجاد کنیم.

– پروفیل های صنعتی نورد سرد با هر اندازه : در جایی که سایر تولیدکنندگان فقط اشکال اولیه از پروفیل صنعتی نورد سرد را ارائه می دهند، مجموعه ما می تواند شکل، اندازه، مشخصات، نوع فلز، قطر و سطح مورد نیاز را به شما به صورت سفارشی ارائه بدهد.

– کاهش ضایعات : مجموعه ما، با از روش های نورد سرد برای تولید پروفیل صنعتی سعی می کند تا حد امکان ضایعات تولید را کاهش دهد. در نتیجه، شما محصول نهایی را به شکل دلخواه مطابق با سفارش خود، دریافت می کنید.

در مجموعه ما طیف وسیعی از پروفیل های صنعتی با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه، برای کاربردهای مختلف عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه