میلگرد ترانس

میلگرد چهار پهلو ترانس

میلگرد چهار پهلو ترانس

میلگرد چهار پهلو ترانس

میلگرد چهار پهلو ترانس، یکی از کاربردی ترین انواع میلگرد در صنعت ساختمان، می باشدکه این میلگرد ترانس به دلیل استحکام و ایمنی بالا، مورد توجه صنایع مختلفی، قرار گرفته است. برای ساخت چهار پهلو ترانس می توان از مواد اولیه مختلف و با کیفیت استفاده کرد. قیمت میلگرد چهار پهلو ترانس، تاثیر بسزایی در قیمت پروفیل، تیرآهن و سایر مصنوعات فولادی، دارد.

علاملی که بر قیمت میلگرد چهار پهلو ترانس، تاثیر گذار است شامل قیمت ارز و فولاد است. همچنین عواملی مانند کیفیت ساخت، نوع مواد اولیه، ضخامت و سایز بر قیمت میلگردهای چهار پهلو ترانس، تاثیرگذار است. میلگرد ترانس چهار پهلو به صورت شاخه ای و در ابعاد و وزن های متفاوتی فروخته می شود. مقاطع چهار پهلو، تولید شده با روش میلگرد ترانس، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای دقت و صافی سطح بسیار بالایی می باشد.

به این نوع چهار وجهی نرمال می گویند زیرا سطح آن سیاه است و برای به دست آوردن چهار پهلو ترانس، باید بارها عملیات سطحی روی آن انجام شود. انجام عملیات سنگ خوردگی و پرداخت بر روی سطح میلگرد چهار پهلو ترانس، باعث می شود که چهار پهلوها، کاملا صیقلی و براق شوند و کیفیت آنها افزایش یابد.

میلگردهای چهار پهلو، معمولاً در صنایع ساختمانی و صنایع مختلف مانند حمل و نقل، راه آهن، تیغه های برش، جرثقیل، فرفورژه سالن ها و رستوران ها استفاده می شود و از آنجایی که اندازه های مختلف این میلگرد ترانس، در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

طبقه بندی میلگرد چهار پهلو ترانس

– سایز 5-6 : بیشترین استفاده از سایز 5 تا 6 این میلگرد اغلب در کارهای تزیینی است.
– سایز 8-9 : اگر چه مقاومت سایز 8 تا 9 این میلگرد کم است اما معمولا در کارهای سبک استفاده می شود
– سایز 10: مقاطع سایز 10 معمولا برای ساخت انواع درب و پنجره استفاده می شود.
– سایز 12: درب های بزرگ ساختمان، نرده ها و حفاظ ها با استفاده از سایز چهار پهلو 12 ساخته شده است.
– سایز 14-16: از این اندازه میلگرد ها معمولاً برای اهداف استقامتی استفاده می شود. زیرا وزن و اندازه آن بزرگ، است.

میلگرد ترانس چهار پهلو، نوعی محصول فولادی با مقطع مربع است که معمولاً ضخامت چهار پهلو، بین 8 تا 200 میلی متر و دارای طولی به اندازه 4 تا 6.5 متر است. البته این سایزها بنا به سفارش مشتری قابل تغییر بوده و در ابعاد و اندازه های مختلف، قابل برش هستند. مجموعه ما تولید کننده و تامین کننده قابل اعتماد مصالح فولادی و انواع میلگردهای ترانس است که در تهران، واقع شده است و محصولات اصلی ما شامل انواع میلگردهای ترانس مفتول، چهار پهلو، شش پر، بلبرینگ خور، تک پولیش، دو پولیش و سایر مقاطع فولادی است. شما می توانید برای دریافت بهترین قیمت رقابتی در بازار و دریافت خدمات مشاوره در زمینه میلگرد، با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه