میلگرد ترانس

میلگرد ترانس دو پولیش

میلگرد ترانس دو پولیش

میلگرد ترانس دو پولیش

برای تولید میلگرد های ترانس دو پولیش، از عملیات نورد گرم استفاده می شود. هنگام تولید میلگرد ترانس سطح آن چندان صاف و یکنواخت نیست و ظاهری کدر، خشن و سطحی ناهموار دارد، بنابراین در اثر فرآیندهای پرداخت و پولیش کاری سطح آن صاف و یکنواخت می شود. کیفیت و درجه پولیش که وجه تمایز میلگرد ترانس می باشد به ساختار و روش پرداخت آن بستگی دارد و بر این اساس می توان این نوع میلگرد را به دو دسته میلگرد تک پولیش و دو پولیش، تقسیم کرد.

فرایند پولیش کاری میلگرد ترانس دو پولیش، همان طور که از نام آن پیدا است، دو مرحله ای است. در نتیجه شفافیت سطح آن افزایش یافته و ظاهری آینه ای، به خود می گیرد. از نام این نوع میلگرد می توان تشخیص داد که نسبت به ترانس تک پولیش، درخشنده تر و صاف تر است، دلیل آن هم این است که میلگردهای ترانس دو پولیش، مرحله پولیش کاری را دو بار طی می کنند.

اصولا از این دسته میلگردهای ترانس در مواقعی استفاده می شود که دوام و درخشندگی بالایی از محصول انتظار می رود. کاربرد اصلی این نوع میلگرد ترانس، در مواردی است که علاوه بر دوام بالا به ظاهری شفاف و صیقلی، نیاز داریم. یکی از کاربردهای میلگرد ترانس دو پولیش در ساخت قطعات خارجی خودرو، صنعت خودروسازی و سازه های معماری و یا نمای بیرونی ساختمان، می باشد.

کاربرد دیگر آن در مکان هایی است که نیاز به آینه و سطح نشکن دارند. با توجه به این موارد می توان گفت میلگرد ترانس دو پولیش، گزینه مناسبی برای معماری های خاص و لوکس است. درخشندگی، براقیت و جلای این میلگردها بیشتر از نوع تک پولیش است و به همین دلیل در بازار داخلی، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

ما، دارای طیف گسترده ای از میلگردهای ترانس تک پولیش و دو پولیش هستیم. محصولات میلگرد دو پولیش ما طی بررسی های چند مرحله ای در فرایند تولید، این اطمینان را به شما می دهیم که میلگردهای دو پولیش ما، از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند. ما میلگرد ترانس دو پولیش را به محل کار شما، تحویل می دهیم. پروژه های بزرگ یا کوچک همه آنها را، با بهترین و مرغوب ترین کیفیت، انجام می دهیم. می توانید، اطمینان حاصل کنید که میلگرد ترانس شما، در اسرع وقت و با قیمت رقابتی، به شما تحویل داده می شود. ما، همچنین عملیات برش و خمیدگی دقیق را به صورت سفارشی نیز، ارائه می دهیم.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه