میلگرد ترانس

میلگرد ترانس مفتول

میلگرد ترانس مفتول

میلگرد ترانس مفتول

میلگرد ترانس مفتول، نوعی فولاد انعطاف پذیر است که تنوع تولید این محصول زیاد است و انواع میلگرد تولید شده، در صنایع مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد ترانس مفتول، ظاهری سفید و صیقلی دارد و قطر آن از 3 تا 14 میلی متر موجود است. این میلگرد ترانس، به دلیل ضخامت کم، قابلیت خم شدن را دارد و به دو صورت، ساختمانی و صنعتی تولید می شود.

استفاده از میلگرد ترانس مفتولی، بیشتر برای مکان هایی است که نیاز به خم شدن و تغییر شکل به روش های مختلف وجود دارد. به دلیل انعطاف پذیری این محصول، کاربردهای زیادی برای میلگرد ترانس مفتول، در نظر گرفته می شود. این محصول ضمن داشتن ظاهری صاف و صیقلی، قابلیت انعطاف پذیری و خم شدن را نیز دارد. کاربرد اصلی میلگرد ترانس مفتول، در آهنگری مبلمان یا نرده های تزئینی، تزیین منازل و ادارات می باشد.

ویژگی های میلگرد ترانس مفتول

– میلگرد فولادی کم کربن با کیفیت بالا
– انعطاف پذیر

میلگرد ترانس، یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین مقاطع فولادی است که به علت داشتن تنوع بالا در سایز، ابعاد و شکلهای مختلف، در پروژه های ساختمانی و صنعتی از آن استفاده می شود. انعطاف پذیری مفتول در مقایسه با میلگرد ترانس بسیار بیشتر است، به همین سبب مفتول به هر شکلی قابل تغییر است و بدون شکستگی پیچ و تاب می خورد، مفتول در کل ضخامت، وزن و قطر کمتری نسبت به میلگرد آجدار دارد.

میلگرد ترانس، یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین مقاطع فولادی است که به علت داشتن تنوع بالا در سایز، ابعاد و شکلهای مختلف، در پروژه های ساختمانی و صنعتی از آن استفاده می شود. مفتول انعطاف پذیری بیشتری، در مقایسه با میلگرد ترانس دارد، به همین سبب مفتول به هر شکلی قابل تغییر است و به راحتی پیچ و تاب می خورد، مفتول، دارای ضخامت کمتری است و همچنین وزن و قطر کمتری نسبت به میلگرد آجدار دارد.

مجموعه ما، سعی دارد انواع میلگردهای ترانس را در سایزها و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه دهد. با توجه به اینکه ما یک تامین کننده و تولید کننده چندین ساله در عرصه فولاد و میلگرد هستیم این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین و مرغوب ترین میلگرد ترانس مفتول را به مشتریان ارائه می دهیم. با توجه به اینکه، ما در مجموعه خود خدمات پرداخت میلگرد و خم و برشکاری را ارائه می دهیم، خدمات سفارشی شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه