میلگرد ترانس

میلگرد ترانس سنگ خورده

میلگرد ترانس سنگ خورده

میلگرد ترانس سنگ خورده

میلگرد ترانس سنگ خورده، یکی از میلگردهای آلیاژی است که به طور گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این میلگرد قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد، دارای ترکیب شیمیایی متفاوت و کاربرد خاص نسبت به سایر میلگردها را، دارد. در این میلگرد ترانس، به جای عملیات پولیش کاری از سنگ زنی برای صاف و صیقلی شدن سطح میلگرد، استفاده می شود.

پس از طی مراحل نورد گرم، میلگرد ترانس سخت شده به صورت خام آماده شده و سپس عملیات خمکاری و پرس، انجام می شود. پس از عمل آوری و پرس، با توجه به کیفیت و سطح استاندارد، میلگرد با استفاده از روش سنگ زنی، صاف و صیقلی می شود. شما می توانید از این میلگرد ترانس سنگ خورده با کیفیت ما، در صنایع مختلفی استفاده کنید. این میلگرد ترانس سنگ خورده، در دو گروه سر قرمز و سر زرد طبقه بندی می شود.

از میلگرد ترانس سنگ خورده سر زرد، که با عملیات نورد گرم، آماده می شود برای صنایع خدمات عمومی، انتقال فشار و حرارت، ساختمان سازی و ساخت دیگ بخار مبدل های حرارتی، استفاده می شود. همچنین از میلگرد ترانس سنگ خورده سر قرمز، که با عملیات نورد گرم تولید می شود و با توجه به قیمت مناسب آن در حرفه صنعت گران محبوبیت ویژه ای دارد.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد ترانس سنگ خورده

قیمت میلگرد ترانس سنگ خورده بستگی به میزان تولید سالانه دارد. درصورتی که تقاضا برای این محصول افزایش یابد و عرضه بیشتر از تولید باشد، این امر منجر به افزایش قیمت میلگرد ترانس سنگ خورده در بازار می شود. با توجه به اینکه متغیرهای زیادی در تعیین قیمت میلگرد ترانس سنگ خورده نقش دارند، نمی توان قیمت میلگرد ترانس را به صورت ثابت بیان کرد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– عرضه و تقاضا در بازار میلگرد ساده و ساختمانی
– تامین مواد اولیه و تاثیر آن بر قیمت میلگرد
– قیمت دلار و ارز خارجی و تاثیر آن بر قیمت میلگرد
– هزینه های صنعت حمل و نقل و تاثیر آن بر قیمت میلگرد

این مجموعه، تامین کننده پیشرو در زمینه تولید وعرضه محصولات میلگرد ترانس سنگ خورده، با کیفیت است. ما انواع میلگردهای ترانس را در ابعاد و اندازه های متفاوت به مشتریان در سراسر ایران ارائه می دهیم. تضمین کیفیت و اطمینان از قیمت مقرون به صرفه، دلیلی بر راز ماندگاری ما، در بازار فولاد ایران است. لطفاً در صورت تمایل به ارائه قیمت یا جزئیات بیشتر در مورد محصولات خاص، با ما تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه