میلگرد ترانس

میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس تک پولیش

میلگرد ترانس، یکی از انواع مختلف میلگرد است که علاوه بر اینکه سطح آج داری ندارد و صاف است، در گروه میلگردهای ساده، و دارای سطح صاف و صیقلی قرار می گیرد. از طرفی این میلگردهای ترانس، مقاومت زیادی دارند و کارایی اصلی آنها مربوط به مواردی است که استحکام و ظاهر محل مورد نظر، مهم و نمایان است. در واقع ظاهر براق و صیقلی این میلگرد ترانس، یکی از مهم ترین تفاوت های آن با سایر میلگردها است که آن را متمایز می کند.

البته میلگرد ترانس دسته بندی وسیعی دارد و شامل میلگردهای میلگرد تک پولیش، میلگرد دو پولیش، میلگرد سنگ خورده ، میلگرد کششی، تسمه ترانس، مفتول، چهار پهلو و شش پر می باشد.میلگرد ترانس تک پولیش مانند سایر میلگردهای ترانس، توسط عملیات نورد گرم تولید می شود اما در برخی از مراحل تولید آن، نحوه انجام کار متفاوت است که بر خصوصیات آن، تأثیر می گذارد. برای صاف و صیقل دادن میلگردهای ترانس فولادی، پولیش روی آنها انجام می شود.

پولیش میلگردهای ترانس، در یک یا دو مرحله انجام می شود و میلگردهای دسته اول را میلگرد تک پولیش و میلگردهای دسته دوم را میلگرد دو پولیش، می نامند. یکی از تفاوت های بارز این دو نوع میلگرد ترانس، میزان پرداخت سطحی آنهاست و به طور کلی میلگردهای دو پولیش، نسبت به میلگردهای تک پولیش، سطح صاف و صیقلی تری دارند.

میلگرد تک پولیش، دارای مقاومت بالایی است که باعث می شود در ساخت انواع لوازم صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. موضوع دیگری در مورد این میلگرد، این است که این میلگردهای تک پولیش، سایز بندی متنوعی دارند که از 8 میلی متر تا 150 میلی متر متغیر است. میلگرد ترانس تک پولیش، یکی از انواع میلگردهایی است که برای آن یک مرحله پولیش انجام می شود و قیمت کمتری نسبت به میلگرد ترانس دو پولیش، دارد.

مزایای خرید انواع میلگرد تک پولیش

– کیفیت اصلی و قیمت مناسب
– ما، یک تولید کننده دست اول هستیم و قیمت ما، بسیار رقابتی است
– تجربیات عالی با خدمات پس از فروش
– سفارش آزمایشی میلگرد تک پولیش را می توانیم در یک هفته انجام دهیم

مجموعه ما، تولید کننده حرفه ای ماشین آلات و تجهیزات پردازش فولاد در تهران، است که دارای قابلیت طراحی، فرآیند، ساخت و توسعه محصول جدید در زمینه تولید و سفارش میلگردهای ترانس است. میلگردهای ترانس تک پولیش ما، با کیفیت مرغوب و خدمات پس از فروش عالی، مورد توجه بسیاری از مشتریان، قرار گرفته است و در عین حال، نقش مهمی در ساخت و سازهای ساختمانی، صنعتی و تولید ابزارآلات، ایفا می کند. شما می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش میلگرد تک پولیش، با واحد فروش ما، در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه