تسمه ترانس

قیمت تسمه ترانسی

قیمت تسمه ترانسی

قیمت تسمه ترانسی

قیمت تسمه ترانسی به ضخامت کار، عرض و نوع مواد اولیه مرغوب بستگی دارد، بنابراین تسمه ترانسی یک مقطع فلزی به شکل نوار، به طول استاندارد 6 متر و عرض های متفاوت از 0.6 الی 30 میلی متر متغیر است. تسمه ای که به روش ترانسی تولید می شود دارای کیفیت بیشتری نسبت به دیگر هم گروهی های خود از جمله تسمه آهنی دارد. تسمه ترانسی که به تسمه کششی نیز معروف است سطح ظاهری صاف و صیقلی دارد و قیمت آن از دیگر تسمه ها بالاتر است. برای تولید و ساخت تسمه ترانسی از تسمه های فابریک و ماشین کاری استفاده می شود.

در تولید تسمه ترانسی با توجه به اینکه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می شود، قیمت آن نیز بیشتر است. قیمت تسمه ترانسی بر اساس وزن، ابعاد و ضخامت کار محاسبه می شود. مسلما هر چه ضخامت تسمه ترانسی بیشر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر قیمت تولید تسمه ترانسی تأثیر بگذارد، از جمله هزینه تولید تسمه ترانسی می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله قیمت انرژی، سنگ آهن، نرخ ارز و سایر عوامل بازار باشد. از سوی دیگر، قیمت یک محصول کاملاً با هزینه ساخت آن تعیین نمی شود و وابسته به متغیرهای بازار است.

موارد تاثیر گذار در قیمت تسمه ترانسی

– مواد اولیه : تسمه ترانسی از فولاد فابریک و دست اول و یا در برخی موارد از فولاد دست دوم و به عبارتی قراضه های آهن تولید می شود، چرا که تشخیص دقیق نوع فولاد بر قیمت تسمه ترانسی تاثیر گذار است چرا که تسمه ترانسی با روش فولاد قراضه قیمت بسیار کمتری نسبت به تسمه ترانسی فولاد فابریک دارد، بنابراین نوع مواد اولیه، در تعیین قیمت تسمه ترانسی اولین وجه تمایز آن با سایر تسمه ها است.

– میزان تقاضا : با توجه به اینکه تسمه ترانسی یک محصول پرکاربرد در صنعت است تقاضای آن در بازار زیاد است و در نتیجه این موجب افزایش قیمت این محصول می شود.

– نرخ ارز : نوسانات نرخ ارز می تواند تاثیر مستقیم بر قیمت تسمه ترانسی بگذارد. افزایش نرخ ارز موجب افزایش هزینه های تولید، حمل و نقل و سایر هزینه های در جریان کار باشد، بنابراین موجب افزایش قیمت نهایی تسمه ترانسی می شود.

مجموعه ما، چندین سال تجربه در تولید تسمه های ترانس، دارد و این اطمینان را به مشتریان می دهد که همواره کیفیت محصولات خود را به خوبی حفظ می کند. ما، همواره بر این باوریم که کیفیت رمز پایداری در کار ماست. برای استعلام قیمت تسمه ترانسی با کارشناسان فروش ما، در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه