میلگرد ترانس

میلگرد ترانس بلبرینگ خور

میلگرد ترانس بلبرینگ خور

میلگرد ترانس بلبرینگ خور

این میلگرد ترانس، از نظر ظاهری شبیه میلگرد خورده شده است و از فولاد CK45 و st37 ساخته شده و قابلیت خورده شدن، را دارد به همین دلیل به آن، میلگرد ترانس بلبرینگ خور، می گویند. در تولید این میلگرد بلبرینگ خور، از فولاد st37 و ck45 استفاده شده و به روش کششی تولید می شود. روش کشش این میلگرد ترانس، به این صورت است که برای رفع تمامی آلودگی ها ابتدا سطح میلگرد را شسته و سپس میلگرد را، در قالب قرار می دهند.

پس از آن، فرآیند اصلی کاهش سطح میلگرد، انجام می شود. این نوع میلگرد ترانس، ظاهری بسیار شبیه به میلگرد سنگ خورده دارد و تنها تفاوت آن، در قابلیت بلبرینگ خور بودن آن، است. میلگرد ترانس بلبرینگ خور، از نوع میلگردهای ترانس دو پولشی است با این تفاوت که قابلیت بلبرینگ خور، به آن اضافه شده است. این میلگرد ترانس بلبرینگ خور، دارای مقاومت در برابر سایش بالا، مقاومت در برابر خوردگی و مقاوم در برابر حرارت است، از میلگرد ترانس بلبرینگ خور، برای ساخت بلبرینگ‌ هایی که در صنایع خودروسازی و دمای بالا نصب می‌شوند، جایی که خوردگی مواد تسریع می‌شود، استفاده می‌شود.

ویژگی میلگرد ترانس بلبرینگ خور

– خاصیت ارتجاعی بالا و بادوام
– استحکام بالا
– سختی قوی
– مقاومت در برابر سایش بالا
– چقرمگی بالا در برابر بار ضربه
– ثبات ابعادی عالی

یکی از ویژگی های مهم میلگرد ترانس بلبرینگ خور، قیمت پایین آن است که باعث می شود تولیدکنندگان به این محصول روی بیاورند که ملاک مهم برای آنها، یک بلبرینگ با کیفیت بالا، سطح براق، دقیق و اندازه دلخواه است. این ویژگی باعث شده تا این نوع میلگرد ترانس بلبرینگ خور، محبوبیت زیادی داشته باشد، به طوری که در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارد.

کاربرد اصلی میلگرد ترانس بلبرینگ خور، نیز برای قطعات زیبا و نشکن ماشین آلات و ماشین های صنعتی و همچنین صنایع مبلمان و ابزار تعمیرات می باشد. میلگردهای ما، از فناوری تولید میلگرد ترانس فولادی با کیفیت بالا بهره می برند و به دلیل کیفیت و قابلیت اطمینان بالا، صنعت فولاد بلبرینگ ما را، پیشتاز می کنند. ما همچنین سیستمی را برای ارائه میلگردهای ترانس ایجاد کرده ایم که از نظر شکل و ابعاد، با نیاز هر مشتری، مطابقت دارد.

مجموعه ما، با تجربه چندین ساله حرفه ای خود در زمینه تامین و توزیع میلگردهای ترانس، فعالیت خود را شروع کرد. همچنین به منظور راحتی در خرید مطمئن، ما سایت آنلاین خود را راه اندازی کرده ایم و شما می توانید انواع محصولات میلگرد ترانس ما را از هر کجای ایران، با قیمت های رقابتی در بازار، خرید کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه